Mersin Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı TADEKA binasında gerçekleştirilen programa sendika üyeleri ve çok sayıda sanatsever katıldı.
Eğitim-İş Sendikası Tarsus Şube Başkanı Yunus Karamık, eserleri ile milyonlara esin kaynağı olan Nazım Hikmet, Ahmet Arif ve Orhan Kemal’i saygıyla andıklarını söyledi. Başkan Karamık, katılım sağlayan herkese teşekkürlerini iletti.
Sendika müzik grubunun eşsiz eserleri seslendirdiği programda Nazım Hikmet ve Ahmet Arif’in şiirleri okundu, Orhan Kemal’in unutulmaz söylemleri dillendirildi.
Eğitim-İş Sendikası Tarsus Şubesi tarafından geçtiğimiz yılda benzer program düzenlenmişti.






























