Öğretmenler Günü tebriklerini ileten ve çiçek takdim eden Başkan Yusuf Tıbık, “24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla ilçe yönetimimiz, Kadın ve Gençlik Kollarımızla öğretmenlerimizi ziyaret etmeye devam ediyoruz. Kıymetli Müdürümüz Sayın Selami Kızılaslan’a ve misafirperverlikleri için tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz” dedi.































