Saadet Partisi Tarsus İlçe Başkanı Hüseyin Kışoğlu, Nusaybin’de Türk bayrağına yapılan çirkin saldırıyı kınadı.
Başkan Kışoğlu, “Mardin Nusaybin’de bayrağımıza yapılan alçak saldırıyı lanetliyorum.
Bu topraklarda nifak tohumları ekmeyi amaçlayanlar hiç bir zaman hain emellerine ulaşamayacaktır.
Hangi kirli el uzanırsa uzansın, ay-yıldızlı bayrağımız bu gök kubbede kıyamete dek gururla dalgalanmaya devam edecektir” dedi.





























